22 Aralık 2012 Cumartesi

KISA ÖZET :)

   
    Eveeeeeeet geldim. :) Sonunda geldim yaaa. Bi bilseniz nasıl yoğun günler geçiriyorum. Bu postu size Sevgili Siyah Kuğu'nun Senden Önce Senden Sonra yazılarından birinde bahsettiği bi şarlı olan Seven Ne Yapmaz şarkısını dinleyerek yazıyorum. Zaten o postu okuduğumdan beri aynı şarkıyı döndürüp döndürüp dinliyorum. Hülyalara dalıp dalıp çıkıyorum :( Beni mahvetti bu şarkı Kuğum :(
   Neyse en son pazartesi günü yazmıştım valla yazamamaktan kaynaklı içim şişti :( Ne güzelmiş burada içimi dökmek. Kimseye söyleyemediklerimi, kızdıklarımı, güldüklerimi size anlatmak.
  Bu sabah gördüğüm çok güzel olan rüyanın etkisinden kaynaklı belimin ve bacağımın ağrısını bile hissetmeden ortalıkta pürneşe vaziyette dolanıyorum. :)
   Evet dedim ya hafta başından beri işler o kadar yoğun ki anlatamam. Bi ara otomatikleştim zannettim yaaaa.:( Projenin birini bitir birine başla. Çalıştığımız firmalardaki insanlara laf anlatmaya çalış. Offfff. Valla biraz daha böyle devam ederse error verecem. :( 
   Çarşamba günü Konya'da bir yağmur vardı ki sormayın. Yağmuru çok seven biri olarak bile güzelliğini göremeyecek kadar yoğundum. İş için dışarı çıktım. Aslında yürüyecektim ama elimde dosyalar olunca ve yağmur çok şiddetli yağınca dolmuşa bindim. Şoföre parayı uzattım. ''Bozuk yok mu abla?'' dedi. Bende de maalesef yoktu. Yürümeyi planlayıp, yağmurdan dolayı bindiğim için bozuk para almamıştım yanıma. Değilse bende sevmem yani tüm para vermeyi. :( Sonra bekle bekle paranın üstü gelmedi. En sonunda bende ''Ben ineceğim ama paranın üstü gelmedi'' dedim. Şoför duymamazlıktan geldi. Tekrar söyledim bu sefer mecbur durup paranın üzerini verdi. Demek ki bozuk parası varmış değil mi? Sonra indim dolmuştan bi yandan şemşiyeyi açmaya çalış bi yandan da para üstünü çantaya tıkıştırmaya çalışırken bi güzel ayağımı burktum. :( Neyse topukluluarla aksaya aksaya yürüdüm. Ofise geldim. Sonra iş çıkışı eve giderken yolda ayağım kaydı. Bi güzel düştüm. Uzun bi süre kalkamadım. Belimde bi şey kırt etti :( Neyse zor zoruna da olsa dolmuşa bindim. Evin oraya geldiğimde şoföre ineceğim söyledim. O da sağolsun beni bir göletin içinde indirmek istedi. Yağmurdan dolayı su birikmiş ama içine girsem topuklularla bile ayak bileğimi geçerdi su. Burada çok su var biraz ilerler misiniz dedim. Adam boş boş yüzüme baktı. Dediğimi tekrarladım. Sonra ne demesin. Burda insen ne olur dedi. Olmaz dedim. Mecbur söylene söylene biraz ilerde durdu. Zaten bi manyak bu Konya'nın dolmuşçuları. Düşünün ben dirseğiyle vites atanını bile gördüm. Gerisini siz düşünün artık. :) Dolmuştan indikten sonra eve giderken yolda bi daha ayağımı burktum. :..( Offf. Canım hala acıyor valla. Berbat bi gündü. Sonra ağrı kesicilerle. kas gevşelticilerle dolu günler geçirdim. Ama hala ağrılarım var. 
   Haaa bi de ofisteki pc'den bloga gireyim de kim neler yazmış bakayım dedim. İki gündür ona da giremedim. Neymiş çerez fonksiyonları kapalıymış. Açmam gerekiyormuş. Uğraştım uğraştım yapamadım.       Bilen varsa bana yardımcı olursa çok sevinirim. 
   İşte böyle 5 günün kısa özeti. :) Düştüm, dolmuşçularla kavga ettim, bol bol proje hazırladım, çerez fonksiyonları ile kavgaya giriştim ama kavgayı galiba onlar kazandı. Çünkü hala açamadım o çerez fonksiyonlarını :( 

64 yorum:

  1. Seven ne yapmazı kızım kemanı ile çalıyor..az sonrada hocası gelecek :):) Çok içli çok mükemmel bir parça..Özetine bayıldım kuzum.. o projeleri çok iyi bilirim abim mimar..Ah melek ah..Allah kolaylık versin canım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. sağolasın ablam. vallahi bu hafta canım çıktı. ama şimdi cumartesi olmasından kaynaklı işler rahatladı. bu haftalık projelerde bitti.
      çok güzel bi parça değil mi seven ne yapmaz. bende ney kursuna başladım ya acaba bende bu parçayı ilerde ney ile üfleyebilir miyim ki? :)
      bu arada ablam bu aralar duaya çok ihtiyacım var bana dua eder misin :)

      Sil
    2. Uff ney süper olur canım..Haftasonu dinlen güzel hobilerine vakit ayır Meleğim..Bu arada sen benim ordasın ben senin burdayım :):) Hadi kaçtım ben :)

      Sil
    3. evet öyle oldu ablam yaa sen benim blogda ben senin blogda :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. hoşbuldum. valla yazmam gerekiyormuş benim. yazamayınca şiştim valla :)

      Sil
  3. O dolmuşcular insanı hayattan soğutur :)
    Bende geçen sene düştğümde o kırt sesiyle tanıştım o yüzden şimdi bel ve bacak ağrısı çekiyorum. İnşallah seninki kolaylıkla geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa :( hala ağrıyor mu :( umarım senin ki bi an önce geçer benim ki de senin ki gibi uzun sürmez.

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun dikkat et ayağına bu ara türkiye genelinde buzlanma çok fazla tekrar bişey olmasın :)
    Şu dolmuşçular konusunda çok haklısın hepsini bir tutmamak gerek tabi de çoğu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla sağosun konya daki dolmuşçu amcalar tam numunelikler :)

      Sil
  6. Zaten dışarda bi aksilik olunca üst üste gelir ta ki eve kendini atana kadar..
    Dolmuşçu her yerde aynı dolmuşçu demek,bende bi tek Ankara'da mı böyle diye düşünürdüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa o gün aksilik üstüne aksilik yaşadım delirecektim valla :)
      yok yok dolmuşçu amcalarımız her yerde aynılar :)

      Sil
  7. Font tipin nedeniyle çok zorlandım okurken ya:( mimini ancak yapabildim haber vereyim dedim,bu ara başına gemedik kalmamış ha bazen üst üste böyle oluyo maesef^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa font tipi bazen öyle zor okunuyor galiba :( işlerimin hafif olduğu bi zamanda düzelteceğim :)

      Sil
  8. Kıyamam sana ben daha dur ne şarkılar var:))) dikkkat et yollarda ben düşmekten çok düşünce gülen insanlardan korkuyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok dinlemezdim eski şarkıları ama bu mesajı yazarken dahi seven ne yapmazı dinliyorum. birazda benim halet-i ruhiyeme tam uydu takıldım kaldım...

      Sil
  9. mimledim hadiiii.
    :)
    hatta istersen 2 tane.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh deep ahhh. en kısa zamanda senin mimini de okuyup mimileri yapacağım. çok kişi mimledi yapmak farz oldu. işlerdenb yapamıyorum ama gece geç yatacağım uyumayacağım mimi yapacağım. Yani inşaallah. :)

      Sil
  10. aynı mimi ben de mimledim galiba az önce:DD
    hoşgeldin mimi olsun nasıl ama:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel canım benim şu işlerden bi vakit bulabilirsem ya da evde pc'yi kardeşlerim kapmadan alabilirsem yapacağım :)

      Sil
  11. ay caniiiim kiyamam bazen insanin boyle gunleri oluyor iste :(
    bu arada benim aslimda konyali;)yalniz o burkulan ayagina dikkat et yoksa çok geç iyilesiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAA CİDDEN Mİ KONYA'LI MISIN :) DİKKAT KONUSUNDA ÇOK HAKLISIN SAĞ AYAK BİLEĞİM VE SAĞ BACAĞIM HALA AĞRIYOR :(

      Sil
    2. ayagina gerçekten çok uzuluyorum,bende kuçuk ayak parmagimi kirmistim çok geç iyilesti :(( çok geçmis olsun canim!

      Sil
  12. evet ;) ama memleketimden çoook uzaklarda yasiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KONYA YA Bİ GÜN YOLUN DÜŞERSE BANADA BEKLERİM. BEN KONYA'YI ÇOK SEVİYORUM. aLLAH BENİ BAŞKA MEMLEKETLERDE YAŞATMAZ İNŞAALLAH. SEN NEREDE YAŞIYORSUN? EDACIM?

      Sil
    2. teklif için cok tesekurler melegim :) Paris'ten mutlu yillar demeye geldim sana tekrar canimcim:))

      Sil
    3. aaaa paris mi ben paris'i çoooook merak ediyorum. bende bi gün giderim inşaallah oralara :) paris, roma ve venedik buraları görmeyi çok çok çok istiyorum :)
      sana da mutlu yıllar edacım :)

      Sil
  13. çok geçmiş olsun
    dolmuşçular konusunda çok haklısın sevgiler;)

    YanıtlaSil
  14. valla hatta bugün bile düşürüyordu beni dolmuşçu :)

    YanıtlaSil
  15. yaz işte yahu , şişirme. bir patlarsan varya uuu.
    :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla aynen yazmayınca patlama noktasına geliyorum. mesela şimdi bi kaç gündür elimde olmayan sebeplaerden dolayı yazamıyorum veee patlamak üzereyim.

      Sil
  16. çabuk yaz da patlamaaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla deep bi zaman bulsam hemen yazacağım ancak sizin postlarınızı ve yorumları okumak için girip çıkabiliyorum ama yazmam gerekiyor patlayacağım değilse :(

      Sil
  17. cok gecmıs olsun karda kısta daha dıkkat ozellıklede mınıbusculere ıstanbulda dolu zaten bahsettığınız sekılde:)

    YanıtlaSil
  18. sağol biricit ama o günden beri ben bile unuttum kaç kere düştüğümü :)

    YanıtlaSil
  19. Aaa bir sakar daha buldum burada, kendime arkadaş.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET NORMALDE ÇOK SAKAR DEĞİLİMDİR AMA KONU DÜŞMEKSE EĞER KENDİME RAKİP TANIMAM :)

      Sil
    2. Tabii ben sakarlığın bütün branşlarında başarıyı yakalamış olarak daha bir sakar hissettim şu an .))

      Sil
  20. çok geçmiş olsun ahhh o dolmuşcular.herkes muzdarip sanırım bu durumdan:)takipteyim banada beklerimm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya dolmuşçular fena yaaa :) bende seni takibe giyorum :)

      Sil
  21. geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bir düşmenin etkileri daha yeni biterken ben bi daha düşüyorum :)

      Sil
  22. takipteyim...
    geçmiş olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim o dusmemin üzerine daha cok kez düştüm ;)

      Sil
  23. Böyle bi yoğunluk, o projeden ötekine geçmek, yoğunluktan yazı yazamamak.. hiç böyle bir durumumu olmadı sanırım, duygusal yoğunluğum olmuştur, hatta her zaman olur da diğer türlüsü...

    Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bi de ikisinin birden yoğun olduğunu düşünsene berbat bir durum
      Ama bi şekilde hallediyorum yaa :)
      Allah güç veriyor ;)

      Sil
  24. Birincisi hoş geldin, ikincisi geçmiş olsun, üçüncüsü takipteyim artık.
    Ben de beklerim :)
    http://bodywoorld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. Birincisi sen de hoşgeldin ;)
    İkincisi teşekkür ederim ;)
    Üçüncüsü hemen geliyorum ;)

    YanıtlaSil
  26. hosgelmıssın ne hos yazı olmuş banada beklerım sevgıler:)

    YanıtlaSil
  27. merhaba bloguma iyki geldin hemen bloguna geldim ve takibe aldım seni:) seven ne yapmazı ben de çok severim hatta yeşilçam filmlerine de bayılırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiiiin :)eğer yeşilçam filmlerini seviyorsan siyah kuğu'nun sayfasını ziyeret etmelisin çok güzel bir hikaye yazmıştı onu okumalısın bence :)

      Sil
  28. canım cekılısm var beklerı mm mutlaka sevgıler...tekrartekrar hosgeldın

    YanıtlaSil
  29. Offf baya kötü olmuş ya üzüldüm bir de üst üste burkmuşsun :(
    O projeler olmasaydı başına bunlar gelmeyecekti :)))

    YanıtlaSil
  30. Bu arada bloğu açar açmaz bu yazın çıktı bunu okumamışım demekki allah gözüme gözüme soktu ama iyi oldu :) birde tarihe bakmamışım iyi mi bugünün sandım. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O projeler o projeler... beni öldürdüler valla :) nerdeyse bşr sene önce yazmıştım bu postu şimdi onun 10 katı bir yoğunluğum var bu aralar yine düşmeye başladım :)

      Sil
    2. Aman dikkat et sen bize lazımsın :)

      Sil
    3. Ayyy teşekkür ederim canım yaa :)

      Sil
  31. Canımmm kıyamam sanaaa (:
    Ama şunu söyliyim sen İstanbuldaki minibüs şoförlerini görmemişsin :)
    Aslında bana kalsa komple kaldıracaklar bu minibüsleri ya da adam gibi insanları oturtacaklar o şoför koltuklarına olmuyor böyle arkadaş..

    YanıtlaSil