15 Eylül 2012 Cumartesi

OKUMAK... KONUŞMAK... YAZMAK... HANGİSİ SİZİN İÇİN DAHA ÖNEMLİ?

    
     Okumak... Hep okumuşumdur. Etrafın tabiriyle kitap kurduyum da denebilir. Okumayı öğrendiğimden bu yana sürekli okuyorum. Okuma yolculuğum cin ali serisi ile başladı ve bakalım nasıl son bulacak. Kendi kütüphanemi oluşturuyorum. Yani bunu yapmaya çalışıyorum diyelim. İlerde hepsini okuduğum kitaplardan oluşmuş bir kocaman bi oda büyüklüğünde bi kütüphanem olsun istiyorum. Umarım yapabilirim.    
                    
     Konuşmak... Gerçekten konuşabilecek dertleşebilecek birilerini bulmak. İnsanın hayatında böyle birileri olmalı. ben şanslıyım. Hayatımda bi kaç tane böyle isim var. Zaten herkese hemen içimi açmam. Açtım zamanında canım yandı bende artık tecrübeliyim bu konudaaçmıyorum artık i,çimi kolay kolay. Dedim ya iki kişi var onlarla herşeyimi konuşuyorum bu da bana yetiyor. Ama çok konuştuğum da vardır. Bu kızgın olduğum zamanlara denk gelir ve pek de hoş değildir. Çünkü çok hızlı konuşurum sinirliyken.Kimse ne dediğimi bile anlayamaz. Annemin tabiriyle taramalıya bağlarım :)
     Yazmak... Benim için vazgeçilmez bi tutku. Uzun zamandır yazıyorum. Ama sadece ben biliyordum yazdıklarımı. Yazdıklarımdan sadece bi kısmını sadece bir kişi okumuştu şimdiye kadar. Benim için özel biri. Sadece o kadar. Ama artık yazdıklarımı paylaşıyorum. Bu cesareti ancak bulabildim kendimde. Umarım hayatım boyunca kendimi geliştirerek yazmaya devam ederim.
      Ben şunu çıkardım kendi kendime. Galiba çok yazan insanlar çok okuyor ama çok konuşmuyor bence yani :)
      Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? 
      Hangisi sizin için daha önemli? :)


11 yorum:

  1. okumayı çok severim seninle ortak bi hayalimiz var canım.. bi oda dolusu kitap muhteşem bir kütüphane =)

    YanıtlaSil
  2. evet çok istiyorum öyle bi kütüphanemin olmasını umarım ikimizin hayali de gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
  3. çok fazla konuşmam ama çok iyi bir dinleyiciyimdir :)
    okumayı severim ama ilgimi çeken şeyleri öyle herşeyi okumam
    ve tabi ki yazmak onun yeri hepsinden ayrı :D :D

    YanıtlaSil
  4. Aramıza hoşgeldin..
    Sevgiler canım benim :)
    Şu yorumdenetleme şeysini yapsana ya..
    Robot olmadığımızı kanıtlamayalım şindi diğmi ya :)

    YanıtlaSil
  5. Pire kızı;
    bende aynı öyle her şeyi okumam. bence zaten doğru olanı da o. önüme gelen herşeyi okuyacak kadar boş zamanım yok ki :) ama yazmak... her zaman onun yeri bir ayrı :)

    YanıtlaSil
  6. Beyaz Sayfa;
    hoşbuldum ablacım. o sorunu gidermeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  7. ben de öyleyim bak konuştuğum zamanlarda da hızlı konuştuğumdan anlaşılamyorum çözemedik bu meseleyi :))
    yazmak çok güzel okumak muhteşem o oda kütüphaneden benim hayalimde de var inşallah olur bu hayal böyle tüm akraba çocukları gelip benden kitap alsın ama yıpratmasın tabii cııııs :))

    YanıtlaSil
  8. evet ya en sinir olduğum şey kitabu yıpratarak okuyanlar. benim de başıma geliyor. ödünç verdiğim kitabımı bana geri getirdiklerinde tanıyamıyorum bazen. tipi kaymış oluyor :(

    YanıtlaSil
  9. kitap okumak bu hayatta en sevdiğim şey kesinlikle. yazmak da iyi de konuşmayı sevmem. dinlemeyi severim.
    :)

    YanıtlaSil
  10. bence de okumak > yazmak >konuşmak
    (matemetik dersindeymiş gibi oldu ama :))

    YanıtlaSil
  11. Ben üçünü de seviyorum amaaa :)

    YanıtlaSil