27 Mayıs 2013 Pazartesi

DUDAĞIMI ARI SOKTU YAAAA :(



Dudağımı arı soktu. :( Evet doğru okudunuz dudağımı cumartesi günü arı soktu. Cumartesi günü işten eve giderken hemen evimin yakınında bir anda bir arı şap diye suratıma geldi ve üst dudağımdan soktu. Hemen eve gittim buz falan koydum ama zaten kalın olan dudaklarım arının sokması ile daha da şişti. :( Annemler o halimi görünce bana güldüler. Kardeşlerim, abla biz olsak neyse zaten dudaklarımız ince olduğu için çok sıkıntı olmazdı, senin dudaklar zaten kalın olduğu için silikonu fazla kaçıranlar gibi oldun dediler. :( 

Bu arıların benle ne alıp veremedikleri var anlayabilmiş değilim. Çocukken de dilimden sokmuştu. :) Köyde babannemle armut yiyorduk. Ben çocuğum görmedim tabi. Oysa armutun üzerinde arı varmış. Tabi bir güzel dilimi soktu. Babannem çok korkmuştu. Dilim şişse Allah korusun nefessiz kalıp ölebilirdim. Allahtan babannem bişeyler yaptı da dilim şişmedi. 

İşte böyle. Arılar beni çok seviyorlar galiba benden pek ayrılamıyorlar sanırım. :) Şimdi işteyim. Dudağım biraz olsun indi. Umarım hemen tamamen iner.

23 yorum:

  1. Geçmişler olsun. hep de ağızdan gitmişler yani hee.. :) :)
    Gülme komşuna gelir başına demişler de, gülesim var, afbuyur..
    Beni de cumartesi minik bir örümcek ısırdı, elimden. Annem de, ne alakaysa artık, ne narinsin diyor. Örümcek gelip beni bulmuşsa benim suçum nee.. :) de mi ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül sorun değil :) annmelerden alıştım ben :)
      sana da geçmiş olsun

      Sil
    2. :) Sağol. Birşey olmadı zaten, hafif kabartı olduydu geçti. Şimdi kaşınıyor arada.

      Sil
  2. çok geçmiş olsun canım ahh o arılar nerde nezaman gelir belli değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım
      öyle valla gitti dudağımı buldu yaaa :(

      Sil
  3. sen ballı isen arı ne yapsın ? ;) caaaanım! geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ama geçti artık :)

      Sil
  5. Meleğim nazar değiyor sana.
    Sezen Aksu'ya benzedin mi kız doğru söyle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Tolga galiba nazar değiyor :)
      Evet soktuğu zaman ona benziyordu ama artık indi :)

      Sil
  6. geçmiş olsun.
    olsun sevilmek güzel şey yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevilmek güzel de arılar beni sevmesin be deep :)

      Sil
  7. Benim de yanağıma sokmuştu bir kez. Hemen çamur sürmüşlerdi. Şimdi daha iyi misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim artık :)
      ama şiştiğinde çok komiktim yaaaa :)

      Sil
  8. meleğim millet parayla şişiriyo dudaklarını seninki bedava hizmet :)

    YanıtlaSil
  9. Ayy canım benim dünde benim dudağımdan soktu :( Tam yemeğimi yiyecekken .. Hep beni buluyorlar zaten ahh ahh .. Ağzım yüzüm kaydı annemlerin dalga geçmeleri de cabası tabii kii :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arılarda hep bi bizi buluyorlar yaa :( sana da geçmiş olsun

      Sil