22 Mayıs 2013 Çarşamba

SİLMEDEN!!!



Silmeden... Hiç silmeden yazacağım bu yazımı. Bir ablam istedi. O ister de ben hiç yapmaz mıyım. 

Aslında silmeden yazmak istediğim çooooook şey var. Aslında bunlara enini boyunu düşünmeden karşımdaki insanlara söylemek istediğim şeyler de diyebiliriz.

Gitmek istiyorum. Şöyle uzaklara. Şu andaki durumumdan uzaklaşmak istiyorum. Kimseyi düşünmeden gitmek. Aile sorumluluğu insanın omzuna binince gidemiyor işte. Kendim gitsen ama onlar olmadan olmaz diyorum. Hep birlikte gitsek ama o zaman benim ortam değiştirmemin anlamı kalmıyor ki. 

Silmeden yazacağım dedim ya. Yazmaya devam. Mesela kendime çok kızıyorum. İnsanlar bana bi şey yaptıklarında bende karşılık olarak onlara birşey dediğimde veya bişey yaptığımda onar üzüldüğü zaman bu insanı hiç sevmesem bile belki önce oh iyi dedim iyi olmuş desem de sonradan bir suçluluk duygusu sarıyor dört bir yanımı. Neden böyle oluyorum anlayamıyorum. Halimden memnun muyum? Hayır... Bu halimden kurtulmak istiyorum ama kurtulamıyorum.

Sıkıldım... Neden mi ev - iş - okul üçgeninde dönüp gelen sıkıcı hayattan sıkıldım. Eee bu durumu değiştirebilirsin diyenler olur kesin. Ama öyle olmuyor işte. Felaket yoğun olan bir iş hayatım var. Okul arada gidiyor işte. Yüksek lisans olunca bi şekilde götürüyorum işte. Ev konusuna gelince. Kalabalık bir ailem var. Ailenin en büyük çocuğu ben. Kalabalığımızın üstüne bizden kat be kat kalabalık olan misafir kadromuzda var. Eee bana bişey demeye gerek kalmıyor bence. O durumu hayal etmeniz çok da zor değil aslında. 

Sonra silmeden devam ediyorum. İş konusu bu aralar biraz canımı sıkıyor. Hak ettiğimi düşündüğüm maaşı alamıyorum. Ama bunu dile de getiremiyorum. :( İğrenç bir kördüğüm bu konu benim için. İlerde inşaallah bende kendi işimi kurduğumda ben hakkı olanı vereceğim çalışanlarıma.

Sonra artık beklediğimin gelmesini istiyorum beee. Bi kaç yazı öncesindeki ''İyi ki'' yazımda demiştim. Bekliyorum diye. Orda da demiştim. Ama artık beklemek bana zor gelmeye başladı. Bir omuz olsun. Başımı yaslayabileceğim. Ağlayabileceğim. Ama ben onu, o beni çok sevecek. Ben biraz bu konuda hayal dünyasında yaşıyorum galiba. Böyle günümüz çıkar ilişkileri gibi olamayacak. Yaa işte anlatamıyorum ama siz yine anlamışsınızdır beni yaaa. 

Öyle işte. Kısaca. Daha çok yazmak, yeni insanlar tanımak, yeni yerler görmek, aşk, zam... bi dolu şey istiyorum. 

Tüm bunları içimden geldiği gibi düzenli cümle kurmaya çalışmadan, silmeden yazdım. Sizde deneyin bence bana iyi geldi :)

14 yorum:

  1. Ben isim değiştiripte mi yazdım bunları acaba... öyle bir ben hali var yazıda. ben varım, düşüncelerim var, istediklerim var...
    bu kadar olur yani...
    bende gitmek istiyorum ama gidemiyorum..
    iş desen aynen aynı durum. Bıraksam diyorum, bırakamıyorum.. başka iş karşıma çıkmıyor..
    ve en sonuncu da aynı yani.. hayaller gerçek olur belki ya.. ben bekliyorum işte.
    Biz bekleyelim böyle... :) :)
    Öyle işte.. fazla yazdım ama aynı şeyleri yazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu duyduğuma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :)
      benimle aynı hisseden insanın olmasına sevinirken aslında bu yazının bir yakınma olmasından dolayı üzüldüm.
      bekleyelim yaaaa bekleyelim.
      bu arada ilk defa basa siz demedin bu çok hoşuma gitti böyle devam etsek ne de olsa aynı düşünüyoruz değil mi :)

      Sil
    2. Doğru. Öyle olsun hadi. :)

      Sil
  2. kendi kendine bilmeden terapi yapmışsın meleğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım öyle oldu bitanem cidden çok iyi geldi. Sana da tavsiye ederim. Çok tatlı bir abla bana tavsiye etti bunu ben de sana tavsiye ediyorum :)

      Sil
  3. Ev-iş-okul yoğun bir hayat tempon var ve de kalabalık..
    Ama üstesinden gelebilirsin buna inan.. Umut dolu gözlerle bak geleceğe..

    İş konusuna gelecek olursak.. Bugüne kadar başladığım her yerde hakettiğim ücreti hiç çekinmeden söyledim sanırım o yüzden 1 yılda 4 iş değiştirdim :)
    Ama sonunda istediğim özelliklere - maddi ve manevi- sahip bir iş buldum ve çok mutluyum.. Eğer hakettiğine inandığın şeyi ifade etmeyip içinde tutmaya devam edersen bir yerden sonra kırılma noktası yaşarsın..
    Yalnızca iş hayatında değil ikili ilişkilerde de her şeyde bu durum söz konusudur.. Patlama noktasına gelip daha büyük yıkımlara sebep olmadan hissettiklerini o an en etkili en sade ve kibar şekilde karşındaki insana söylemesin.. Bu kişi patronun da olsa annen de olsa hatta sevgilin de olsa yapılması gereken budur..

    Biraz uzun oldu galiba.. (: Umarım sana faydası dokunur..
    Sevgiyle ~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun olur mu hiç. Ben çok mutlu oldum yazdıklarından.
      İnşaallah insanlara istediğim şeyleri söyleyebilme konusunda kendimi geliştirebilirim. Değilse senin de dediğin gibi olmadık bir zamanda patlama oluyor.
      Ama bi de şu var. Ben bu blogu patlamalarım olmasın diye açtım. Burası beni çok rahatlatıyor.

      Sil
    2. aahh evet bak o da bir gerçek o kişiye anlatamamış olsan da içinde tutmak yerine böyle bir dışa vurum yöntemi seçmen çok güzel..
      bizi rahatsız eden şeyleri içimizde tutmamalıyız çünkü..
      kimse senden daha önemli değil unutma. sen mutlu ol ki sevdiklerin ve seni sevenler de mutlu olsun :)

      Sil
    3. Gerçekten çok haklısın Aslıhan

      Sil
  4. Silmeden yazmanın iyi gelmesi muhtemel:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl iyi geldi anlatamam. Tavsiye eden güzel kadına çok teşekkürler. :)

      Sil
  5. BAzen bana da iyi geliyoor bu aralar yazabilirim karma karışık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlike yazmalısın çok iyi geliyor

      Sil