6 Mart 2013 Çarşamba

İNSANLARDAN HİKAYELER YAZMAK...


    Çocukluğumdan beri bazen kendimi bulunduğum ortamdan bir anda soyutlarım ve sanki ben de o ortamda değilmişim gibi etrafta olan biteni izlerim.  Bu postu yazarken de bir yandan bu işlemi gerçekleştiriyorum. :) Şu anda Konya da güzel memleketimde  kampüs dolmuşundayım. Bosnadan merkeze doğru gidiyorum. Her telden insan biniyor dolmuşa eeeee ne oluyor bana da malzeme çıkıyor :) Çok merak ederim oradaki insanların nasıl hayatları olduğunu. Kendimce onlarla ilgili hikayeler yazarım. Bana çok eğlenceli gelir. Stresli ve mutsuz olduğum zamanlar da bunu özellikle yaparım. Sizde yapar mısınız böyle şeyleri? Hep merak etmişimdir. Ben de bir anormallik mi var da böyle yapıyorum?  Yoksa benim gibiler de var mı merak ediyorum?


14 yorum:

  1. gerçek yazarlar yapar onu daha çok :)yani senin gibi hayal gucu yuksek olanlar, konyali hemsehrim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkür ederim ama benim senin dediğin gibi olabilmem için kırk fırın ekmek yemem çok yol katetmem gerekiyor ama daha yolun başında biri olarak bunları duyduğuma nasıl sevindim anlatamam

      Sil
  2. :):):) tatlım..

    YanıtlaSil
  3. Bazen bende bir otobüste, bir hastane de aynen senin gibi ortamın dışındaymış gibi tek tek insanları incelerim..
    Kimi düşünceli olur, kimi bir kitaba dalmış habersiz, kimi bir telefona bakıp bakıp gülümser halde, kimi de üzgün..
    Hepsinin içini acıtanları, onları sevindiren şeyleri merak ederim...

    YanıtlaSil
  4. Bende sahile falan gittiğimde geceleri evlere çok bakarım oradaki insanların ne derdi var nasıl hayatları vardır diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende akşamları hani perdesi açık kalan evler olur ya bende onlara bakarım yoldan geçerken acaba o evlerin içinde nasıl hayatlar var diye merak ederim adını sanini hic bilmediğim insanlarla ilgili hikayeler geçer aklımdan hemen

      Sil
  5. ben de yapıyorum bunu hatta gün içinde fazlasıyla sık. arkadaşlarım şikayet ederler hep yokmuşum gibi oluyormuş soyutluyormuşum kendimi ne diyeyim benimki abartılmış ibretlik hal mi bilemiycem ama oluyor öyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz böyle iyiyiz canın ya arkadaşlarının dediklerini boşver onlar bizi anlamiyorlar biz hikayelerimize devam edelim ;)

      Sil
  6. Bunca derin hikayeler başka türlü nasıl yazılır Melekcan :)

    YanıtlaSil
  7. Konya'yı çok merak ediyorum ben :)

    YanıtlaSil
  8. Konya ya beklerim o zaman gezdirmek de bana düşer ;)

    YanıtlaSil