4 Aralık 2012 Salı

GERÇEK AŞK VE BİZİM AŞK ZANNETTİKLERİMİZ


Kendimizi sevmeliyiz... Birbirimizi gerçekten sevmeli ama aşktan bağlar üretmeye çalışmamalıyız.

Aşk bize verilmiş bir hediye olmalı, ama bedeli olmamalı, bedel istenmemeli...

Aşk bağlılığa dönüştüğü anda ilişki haline gelir.

Aşk taleplerde bulunulduğu anda hapishaneye, zindana benzer. Özgürlüğün artık elinden alınmıştır; göklerde uçamazsın, altın bir kafese koyulmuşsundur.

Aşkın sana özgürlük verici olması lazım, sana zincir vurması, ayağına pıranga takması değil; sana kanatlar taktırıp mümkün olduğunca yükseklere uçmanı sağlaması lazım.

Sizin bildiğiniz aşk biyolojik bir dürtüden ibaret; hormonlarınla kimyandan kaynaklanıyor. Kolaylıkla değişebilir.

Kimyandaki en ufacık bir değişim "en gerçek olan gerçek" sandığın o aşkınızın yok olmasına yetecektir. Çünkü siz tutkuya "aşk" diyorsunuz.

Aşk sadece verici olmayı bilir ve asla karşılığını beklemez; aşk koşulsuz, şartsız paylaşmaktır.

Gerçek aşkı, gerçek bir aşığı asla hayal kırıklığına uğratamazsın, çünkü zaten hiçbir zaman bir beklentisi yoktur ki.

Gerçek olmayan aşkı, gerçekten aşık olmayan ama aşığım diyen aşığı asla tatmin edemezsin çünkü bir beklenti içindedir ki yapılanlar hep az gelir.

Aşk, yaşamımızın en büyük deneyimlerinin başında gelmektedir ve aşk enerjisi ile deneyimler yaşamadan, ömürlerini geçirenler hayatın ne olduğunu asla öğrenemezler. Fazla derinlere inmeden yaşamın yüzeyinde kalır, okyanusun derinliklerindeki güzellikler gibi hayatın derinliklerindeki güzellikleri göremeden göçer giderler.

Aşk olduğu zaman seven ve sevilen birlikte aşkın içinde kaybolur.

Eğer özgürlük ve aşka sahipsen başka şeye ihtiyacın yoktur.

Yaşam size işte bunun için, aşk ve özgürlükle birlikte hayatın diğer güzelliklerini bulun ve mutlu olun diye verildi...

10 yorum:

  1. Bütün bu satırlar sana aitse üslubundan dolayı gözlerinden öptüm ve çok başarılı buldum bu biiirrrr..
    İkiii..Aşkın ne olduğunu hiçbir zaman tam çözemedim..Yani aşkın varolduğunuda kesinlikle inanmıyorum..Aşk denilen şey tükenir..Tensel dürtülerin doyurulması gibi birşey..önemli olan sevgi ve saygı..Bu ikisinin olması huzuru getirir çünki..İnsanın hayatta başarılı ve mutlu olması için huzurlu olması gerekir..Çabuk tüketilen bir kavramdada huzur bulamayız..Yani bence Aşk yok ama sevgi var ve var olmalı..
    veeee üçççç..
    En güzel gerçek sevgiler senin gölgen olsun, aşkla mutlulukla yağsın üzerine..
    :):):)

    YanıtlaSil
  2. ablam benim çok teşekkür ederim. öpüldün. :)

    YanıtlaSil
  3. Benim aşka bakışımı yansıtmışsın ben de bi ara bununla ilgili bi post yazmıştım, yüreğine sağlık! Harika anlatmışsın canım...

    YanıtlaSil
  4. öncelikle hoşgeldin :)
    teşekkür ederim. ben de en yakın zamanda senin postlarını okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  5. mükemmel.
    :)
    benim de yazmayı en sevdiğim konulardan biri bu.
    :)
    aşk başlığımda var.
    :)

    YanıtlaSil
  6. deep; beni unuttun zannettim. ama unutmamışsın. :)
    yoğundun herhalde :)
    çok teşekkürler deep :)
    galiba canımızı en çok acıtan konu olduğu için çok yazıyoruz hı ne dersin deep :)

    YanıtlaSil
  7. aşk hakkında seninle oturup saatlerce konuşmak isterim benimle hemen hemen aynı hisleri ve düşünceleri paylaşıyorsun ellerine sağlık:) allah en temizinden en gerçeğinden bir aşkla donatsın seni öpüldün meleğim :)

    YanıtlaSil
  8. ayy kar tanem benim yaaa ne güzel bir dua etmişsin sen. Allah'ım katbekatını sana nasip etsin inşaallah.
    inşaallah öyle uzun uzun sohbetler de nasip olur canım ya bakarsın olur :)

    YanıtlaSil