14 Kasım 2012 Çarşamba

HASTA KALİMERO :(


     Uçukladım. Evet uçuk çıkarıyorum yaaaa. Dudağım şişti. Hani dudağa silikon yaparlar da  düzgün olmaz yamuk yumuk bi görüntü olur ya işte aynen o vaziyetteyim. :( En son 6-7 sene önce falan uçuklamıştım. Bu yaşıma gelinceye kadar ki 3. uçuk çıkarmam. Öyle kolay kolay olmaz yani. Çok önemli şeyler olmalı. Bu yorgunluk, uykusuzluk ve can sıkıntısı ile birleşince böyle oluyor. Ve 6-7 yılda bir olunca da geldi mi tam geliyor. Düşünün artık dudağımın halini. :(
     Valla bu aralar hastalığın, vücut kırgınlığının etkisi ile herhalde hep yakalanıyorum yaaa :( Arkadaşım blogumu yakalamıştı. Ablaların en tatlısı Beyaz Ablam da beni yakalamış. Ama ablam kimseye söylemez. Aramızda kalır demi ablam? :)
      Ya yorgunluktan herhalde. Demiştim ya. Pazar günü arkadaşlarımın cafesinin açılışı var diye. Zaten hep o cafe yüzünden yakalandım ya neyyyse. :) Pazar günü çok yoruldum. Onun öncesindeki bi kaç günde uykusuzluk ve yorgunluk ve söylemek istemediğim bi çok şeyle birleşince nevrim döndü yaaaa. Arkadaşın dediğiyle tam bi Kalimero Kılıklı oldum ya. :)
      Neyse hasta hasta bu kadar yazdığım yeter. Aslında çok yazmak istiyorum. Dudağım şiş olduğu için bugün doğru dürüst konuşamadım. Ve patlama konumuna geldim. hırsımı yazmaktan ve dolayısıyla klavyeden çıkarabilirim. Umarım şişlik çabuk inerde normale dönebilirim. :)

6 yorum:

  1. Oyyy tatlışım benden hiçbir şekilde ama hiçbir şekilde sır çıkmaz..O güzel gönlün rahat olsun ..Nasıl yakaladım ama :):) Bu arada Arseli ben yahuu vallaha alışmadınız şu link isminide değiştirin artıkın:):) Mimin var abla gülü :):)

    YanıtlaSil
  2. tamam arseli ablam oldu mu şimdi :) hemen bakıyorum ablam mime :)

    YanıtlaSil
  3. Melek eczanede Zovirax diye bir ilaç var al ve sür. Yarına bir şeyin kalmaz. Geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  4. allam ya sonbahar geldi sana yaramadı ama. çok geçmiş olsun ama.
    :)

    YanıtlaSil
  5. nursalkımı; teşekkür ederim canım. dediğin kremi alacağım.

    YanıtlaSil
  6. deep; sonbahar bana yaramadı değil. ben bu arala çok yoğun zamanlar geçirdiğim için ve dinlenmeye vakit bulamadığım için herhalde böyle oldum. ama dedim ya bugün sabahtan beri keyfim gayet yerinde böylelikle beni hasta eden mikroplarla daha iyi savaşabilirim. Savunun mikroplaaaaar. :D

    YanıtlaSil