26 Ocak 2013 Cumartesi

TEKRAR ÖĞRENCİ OLUYORUUUUUUM :)

                                                                                             
  İşte tekrar geldiiiiim. En son pazartesi günü kafamda bi sürü düşünce ve tilki eşliğinde yazmıştım. :) Bizim ufaklığın ameliyatı nasıl geçeçek, bi sorun olmasa bari, yüksek lisans sınavında ne soracaklar, komisyonda hangi hocalar olacak, hangi konulara hatırlatma amaçlı baksam acaba, kazanabilir miyim acaba şu sınavı düşünceleri eşliğinde yazmıştım.
  Eveeeeet. Sonuçlar;
  Ufaklık gayet iyi. Normalde de çok fazla olan ilgi şimdi daha da fazla arttı onun tadını çıkarıyor, naz yapıyor. :)
  Sınavı kazandım. Yaklaşık 1 yıl aradan sonra tekrar öğrenci oluyorum. Bakalım yüksek lisans eğitimi hayatım nasıl olacak. Hem iş hem yüksek lisans biraz yorucu olacak ama bunu yapabilecek kapasiteyi kendimde görüyorum. :) Ne dersiniz başarabilir miyim? :)
  Ve hastalandım yaaa :( Kaç gündür hasta hasta dolanıyorum ortalıkta. Ameliyat işiydi, yüksek lisans sınavıydı derken galiba kendime dikkat etmedim. Sesimin bir erkekten farkı yok. :( Bugün izin aldım işe gitmedim evde dinlendim. Hep yattım, uzun zamandır yapamadığım bişeydi. :)
  Bir haftadır bişey yazamadım. Anlayacağınız yine doldum. Yazma isteğim çok fazla. Evdekilerden pc bana kalırsa yazmaya devam edeceğim. :)

6 yorum:

  1. Güzel haberlerle yüzümde gülümsemeler oluştu..Başarılı olacağına yürekten inanıyorum ben..
    Küçük kardeşinin de yanaklarından ısırdım..
    kocaman sevgilerimi gönderdim size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ablalrın bitanesi güzel dileklerin için çok çok teşekkür ederim. öptüm seni :)

      Sil
  2. meleğimmm ameliyat güzel gecmesine cok sevindim. ufaklıga gecmiş olsun sağlıklı günlere kavuussun inşallah. senin yüksek lisansta on numara olmuş güzel güzel bitir sende aaa bir de hangi üni.de yapcan merak ettm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım kar şekerim benim. :) aaa yüksek lisansa gelince selçuk üniversitesinde yapacağım canım zaten okulu orada okumuştum. :) seni de beklerim zaen sen yakınsın ankara-konya arsı ara ne kadar ki. hızlı trenle bi anda buradasın ki :)

      Sil
  3. ne mutlu!!! eh hadi hayirli olsun :))
    bende ne zamandir yazamiyordum,daha yeni geldim ortama,yazmayi sakin birakma ozleriz sonra;) sana iyi dinlenmeler o halde canimcim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edacım; hoşgeldin. yazmayı hiç bırakmak istemiyorum ama işin yoğunluğundan canım çıkıyor. zaman bulabildiğim aralarda yazmaya çalışıyorum.
      bu arada tekrar hoşgeldin :)

      Sil