11 Şubat 2013 Pazartesi

KİTAPLI MİM :)

                                                               
Deep beni mimlemiş. Safransarı Tolga'nın deyişiyle şettirmiş :) Teşekkür ederim Deep. Bu konuda çok şanslıyım sevgili blog arkadaşlarım beni hiç unutmuyorlar. :)
Yapmam gereken çok karışık bi mim vardı. Hayatım bu kadar yoğun ve karmaşıkken o mimi yapabileceğime inanmıyorum. Mimi yaparken sorular ve cevaplarım arasında kaybolmaktan korkuyorum. Onun için o mimi şimdilik bi rafa kaldırıyorum. :) Herhalde bi gün zamanı gelir ve raftan indirip cevaplarım. Yani herhalde. :)
Şimdiki mim konumuz şöyle;

HANGİ ŞEKİLDE KİTAP OKUMAYI SEVERSİNİZ?

Kitap okumak. İşte benim en sevdiğim şey. Okumak ve yazmak, ikisinden de asla vazgeçemem. Küçüklüğümden beri hep okuyorum. Okumayı çok sevme özelliğimi galiba annemden almışım. Annem hiç okula gitmemiş. Daha doğrusu dedem göndermemiş. Kendi kendine okuma yazmayı öğrenmiş. Şimdiyse 6 çoçuğuyla birlikte sürekli okuyan ve kendini geliştiren, okumaya, bilgiye aç bir insan. Benim süper atom karınca  annem. Onun hayatını bi gün yazmayı düşünüyorum. İnşaallah başarabilirim bunu.
Neyse konuyu dağıtmayayım. Nasıl kitap okurum? Okumayı çok sevdiğim için her yerde ve her durumda kitap okuyabilirim. Lisedeyken okulda günün ilk dersi kitap okuma zamanıydı. Benim günün en sevdiğim vaktiydi. Üniversitedeyken tramvayda kulağıma kulaklığımı takar kitabımı okurdum. Evde yatağımın üstünde yatarak veya oturarak okuyabilirim hiiiiç fark etmez. Yeter ki kitap okuyayım. İş yerinde boş kaldığım zamanlarda ofiste de kimse olmazsa hemen çekmecemden kitabımı çıkarır kitabımı okurum.
Kitap okurken elimde kalemim eksik olmaz. Beğendiğim yerlerin altına çizerim. Hatta altını çizdiğim yerleri yazdığım bi defterim var. 
Kitaplarım benim için çok önemlidir. Mesela kitap kiralamam hiç. Hep satın alırım. Kendi çapımda büyük bir kütüphane oluşturmak gibi bir hayalim var. Yavaş yavaş doluyor kütüphanem :)
Mesela kitapçılar beni çok sever. Özellikle hep giittiğim bi kitapçım var adam beni gördüğünde ağzı kulaklarına varıyor. Her gittiğimde en az bir kitap alıyorum. Sevinir tabi ki.
Tek kitap okuyamadığım yer arabalardır. Midem bulanır. Onun için üniversitede okula gitmek için dolmuştan çok tramvayı tercih ederdim.
İşte böyle. Bende canım arkadaşım Kar Tanemi, Nursalkımı'nı, Bir Garip Şeyma'yı, Kirazlı Dondurma'yı, His ve İz'i, Melinda'yı, Melodram'ı, Pire Kızı'nı, Siyah Kuğu'mu, Uyuşuk Hayalperest'i, Yerli Pollyanna'yı ve Biricit'i mimliyorum. Unuttuklarım varsa şimdiden özür diliyorum. Yapmak isteyen okursa tabi ki yapabilir.
Haaaaaaaaa bi de Safransarı Tolga'yı şettiriyorum. :)

12 yorum:

  1. deepten sonra sende mimleyince iki oldu meleğim aklımda bir kaç yazı var onlardan sonra bunu yapmaya karar verdim hem de şimdi kimin blogua baksam bu mim var benimkine kadar ortalık bir dağılsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yazılarının arasına bu mimi serpiştirirsin artık kar tanem :)

      Sil
  2. Sağol canım benm, aynı mim'de ikinci mimlenişim :) Yapmalıyım bunu :)

    YanıtlaSil
  3. şettiriyorsun demeek ayy çok güzel yahu:D
    ama epey çokmuş midesi bulanan otobüsler çok sarsıyo ya ondan galiba kitap gidip gidip geliyo falan teşekkür ederim mim için de geç oldu ama olsun beni unutmadığın için ayrıca ayrıca teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Ouu ne güzel şettirmişsin :d ama ben emekliye ayrıldım artık. şettirile şettirile neticem sansasyonel küfürler ediyor bana artık :d.
    o değil de en pisi nasıl biliyormusun. bu toplu taşımada ters otururken kitap okumak. sanki tüm cümleyi tersten okuyormuşcasına hayata bir ergen çığlığıyla bağırıyormuşsun gibi.. oouuvv ürperdim :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYYY EVET YA TERS GİDERKEN KİTAP OKUMAK KÖTÜ OLUYOR

      Sil
  5. bende arabada okuyamam aynen:)
    tesekkur ederım mımledığın ıcın:)

    YanıtlaSil
  6. Bende kitap kiralamam yada arkadaşımdan al hatta kitaplarımı paylaşmayı pekte sevmem. Kendime özel notlar alırım üzerine, yabancı bi kitap okuyorsam isimleri karıştırmamak için çizerim bana normal geliyo ama bazılarına gelmiyor :)Benimde kütüphanem küçük 20-30 kitap anca vardır belki ama tek gururlu yanım hepsi orjinal :)

    YanıtlaSil
  7. Bende kendi kutuphanemi oluşturm/
    ayı istiyorum ve bu yolda kararlilikla devam ediyorum ;)

    YanıtlaSil