26 Şubat 2013 Salı

DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN!!! :)


Kar Tanem bir çekiliş düzenlemiş. Eeee çekilişi Kar Tanem yapar da ben katılmaz mıyım? :) Falcı bir kahve fincanı hediye edecekmiş. 
Bizim arkadaşlarla özellikle iki arkadaşımla ne zaman bir araya gelsek kahvemizi içer falımıza da bakarız. Ortam bizim için hiiiiiç fark etmez. Evde de olsak, dışarda da olsak fark etmez. Ama ben fal bakmayı hiç beceremem ama diğer iki arkadaşım güzel bakıyor. :)
Ama bizim evdekiler kahveyi sevmiyor ve fal bakma gibi bir olay da maalesef olmuyor. :( Ben de eğer bu çekilişi kazanırsam artık evde tek başıma da kahve içim falıma bakabileceğim. :)
Eğer çekilişi kazanırsam çooooook mutlu olacağım ama kazanamazsam da gidip o kahve fincanlarından kendime alacağım. :)
Canım arkadaşım Kar Tanesinin linki aşağıdadır. Eğer onu tanımayanınız varsa bence onunla ve yazılarıyla hemen tanışmalısınız. O benim bu blog dünyasındaki en iyi arkadaşım. Beni bıkmadan usanmadan dinleyebiliyor. (Eee nolcak bizde dinleriz demeyin hiçte kolay değil yaptığı benim bile kendimden sıkıldığım şu zamanlarda o benden bıkmadı :) ) 
Bu arada inşaallah birgün Kar Tanem'le karşılıklı kahveler içeriz. :)

TIK TIK: http://atlamakulesi.blogspot.com/2013/02/ilk-cekilisimmm.html

2 yorum: