17 Nisan 2013 Çarşamba

GÜVERCİNLERE SİMİT VERDİİİİİİM :)



Ankara Tren Garından yazıyorum size. Etrafımda bi sürü güvercin var. Elimdeki simitin hepsi bitti ama hâlâ simit istiyolar sanırım. :) Tüm bir simiti onlara verdim ama geldikçe geliyorlar bi anda çoğaldılar.

Sen Konya da değil miydin Ankara da ne işin var diyenler olur muhtemelen.  Sabah 7 trenine koştura koştura ancak yetiştim ve saat sekiz buçuk gibi Ankara'daydım. Yol boyunca uyumuşum. Sincan durağında gözümü açtım. Bir koşuşturmacanın içine daldım.  Kredi Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü'ne dilekçe verecektim ama ben Ankara'yı bilmeyen biri olarak bölge müdürlüğüne gitmişim. Hadiiiii geri döndüm genel müdürlük Balgat daymış ama ben orayı bilmiyorum onun için kargo ile göndereceğim dilekçemi.

Neyse ondan sonra büro tescil belgelerimizi onaylatmak için maden mühendisleri odasına ve çevre mühendisleri odasına gittim.  Çevre mühendisleri odasının yeni yerini bulabilmek için elimde telefon navigasyonunu açtım dolana dolana buldum. İki odada da bi güzel paraları bayıldım. Gereksiz yere bizden bi dolu para alıyorlar. Sözde beni temsil ediyorlarmış. Nerdeeeeeee. Ancak para almayı biliyorlar. O parayla ne yapıyorlar biliyor musunuz bi güzel içiyorlar. Ben kimsenin içip içmemesine karışmam. Haddim değil.  Ama kendileri de diyorlar tek gelirimiz oda aidatları ve onay ücretleri diye. Eee o zaman oda binasına nasıl küçük ölçekli de olsa bi mahzen kurabiliyorlar. Tabi ki ben ve meslektaşlarımın paralarıyla. 

Garda yazmaya başlamıştım trende devam ediyorum. Hava bayağı kapalı. Yani tam benim havalarım. Bayılıyorum böyle havalara. Yağmur yağacak, ben de kulağımda sakin bi müzikle sokaklarda dolaşacağım ya da evde kitap okuyacağım ya da yolculuk yapacağım. Bunları yapıyorsam yağmur yağarken benden mutlusu yok. ;) Bu havaları sevdiğimi söylediğim de insanlar bana pek normal değilmişim gibi bakıyorlar. :) Siz de sever misiniz böyle havaları.

Neyse çok uzattım ben yeni başlayan hızlı tren yolculuğumun keyfini çıkarayım. Müzik eşliğinde kitap okumak güzel olur sanırım. ;)

2 yorum:

  1. güvercinlere simit vermeyi yada yem vermeyi bende severim :)

    YanıtlaSil
  2. Hele Eminönünde vereceksin onlara yem =)

    YanıtlaSil