9 Ekim 2012 Salı

HEM ÇOK YORUCU HEM DE ÇOK EĞLENCELİ GEÇEN GÜNLERİM :)

Nasıl bi dört gün geçirdim yaaa. Ben hafta başında haftasonu (haftasonu dediysem sadece pazar günü) hep evde olup yatmayı, pineklemeyi öğleden sonrada çarşıya çıkıp en yakın arkadaşımın düğünü için kıyafet almayı düşünüyordum. Ama olmadı. Arkadaşımın evi son vakte kadar hazır olamadı. Evde tadilat vardı. Mutfak dolabı tamamen değişti. Salonun yanındaki oda ile salonun arasındaki duvar kırıldı salon büyütüldü, su tesisatı değiştirildi, fayanslar tamamen değiştirildi... Yani anlayacağınız evde bayağı yoğun bi inşaat işlemi vardı. Ondan dolayı ev yerleştirme işlemlerine bayağı bi geç başladık. cuma günü öğleden sonrada itibaren hep ev yerleştirme ile uğraştık. Ama inşaat işi olduğu için temizlikte uzun sürdü. Musluğu olmayan mutfakta koca bi mutfağı dolduracak eşyaların (bardak, tabak,çanak, çömlek...) hepsini yıkadık. Bütün gün biz işte yorulduk, ben içtiğim suyun bardağını bile yıkamam diyen erkek arkadaşlara da zor zoruna yıkananları kurulattık, yerlerine yerlettirdik. (Yaşasın kötülük) :) Sonra hazır Türk Kahvesi yaptık dört arkadaş yeni yerleştirdiğimiz evin ilk kahvesini içtik. Eee ne var bunda demeyin kahve seanslarımız bizim çok önemlidir. Kahveler içilir, fincanlar kapatılır,  fallar bakılır. :) Eee tabi buna pek de şahit olmayan erkek arkadaşlara da kahve falına baktık. Çok komiklerdi yaaaa :) Sonra gecenin 3 ünde oturduk scrable oynadık. İki kız bir grup olduk. İki erkek bi grup. Çok zevkliydi. Arkadaşlar bi yandan oyun oynuyor, bi yandan da uykusuzluktan kapanan gözlerine hakim olmaya çalışıyorlardı. :) Ama sonuç onlar için hüsran oldu. Biz kazandık. :) Neyse artık saat 4 buçuk olmuştu ve arkadaşım hariç üçümüzde işe gidecektik. 4 buçukta yattık 6 buçukta biz kalktık. Erkekleri yarım saat süren uğraşlar neticesinde uyandırabildik. Uyandıklarında çok komik görünüyorlardı. :)
Dün akşam yine toplandık. Evdeki son düzenlemeleri yaptık. Ev artık hazır. Çok yorucu ama çok da eğlenceli 4 gün oldu. Ama bunları yazarken 4 günün uykusuzluğundan dolayı gözlerim acıyor. Perşembe günü  Ankara'ya gideceğim. Düğün Ankara'da olacak. Artık düğünde bi güzel kurtlarımızı dökeriz. Muhtemelen de pazar gecesi geri döneceğiz. Ben yine uykusuz bi vaziyette işe devam. Artık uzun uzun uyumak için bi sonraki pazarı dört gözle bekleyeceğim. İşte bu kadaaaaar. 4 günümün özeti. :)
Bu arada canım Beyaz Ablam bana bi ödül vermiş. Çok çok çok teşekkür ederim ablacım. Öpüldün :)

5 yorum:

  1. bunlarr çok güzel telaşlar canım yoruluyosun ama o ev yerleşirken arkadaşınada yardımcı oluyosun.. hem senin hem onun için özel.. ayrıca çok eğlenceli anılarda kalıyo geriye.. sizinkinde olduğu gibi.. =))

    YanıtlaSil
  2. :):):) o düğünde benim içinde iki göbecik attır tatlım :):) düğünler çok eğlencelidir.:)

    YanıtlaSil
  3. damlasakızlı dondurma;
    evet yorucuydu ama yorucu olmasından daha çok eğlenceliydi. Çok eğlenceli olan yeni insanlarlada tanıştım. hem o benim en iyi arkadaşım hatta daha öte dostum. onun için herşeyi yaparım ki :)

    YanıtlaSil
  4. ayyy beyaz ablam atırırım valla sen hiç merak etme muhtemelen oynamaktan yorgun düşeceğim. :) hem çok mutluyum üniversitedeki en yakın arkadaşımdan okul bitince ayrılmıştım o ankaraya dönünce. ama evleniyor ve konya ya geri dönüyooor :) bunun için yine oynarım valla :)

    YanıtlaSil
  5. http://www.gizlibahcemiz.com/12 Ekim 2012 23:57

    Eğlenceli akıcı ve güzel bir yazı.Tebrikler

    YanıtlaSil