1 Ekim 2012 Pazartesi

HASTA OLMAK İSTEMİYORUUUUUUUUUM :(

     İşte tekrar geldim. Cumartesi günü plan yapmıştım. Pazar günü bütün yazılanları okur, yazı yazarım diye düşünmüştüm. Ama nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :( Pazar günü evde hasta bakıcı modundaydım. Evde ben ve küçük kız kardeşim hariç herkes hastaydı. Herkesin karnı ağrıyor, midesi bulanıyordu. Kız kardeşimde ben arkadaşlarımla buluşacağım dedi ve bastı gitti. :)  (Ergenlik bu olsa gerek dünyada sadece kendi ve arkadaşları var diye düşünülüyor herhalde) Eee hal böyle olunca bütün ev işleri, temizlik, ütü bana kaldı. :( Normalde böyle olduğunda benim canımın sıkılması, yüzümün asılması gerekirdi. Ama bende garip bir enerji vardı. Keyfim falan da hiç bozulmuyordu. Evde gülücükler dağıtarak dolanıyordum. Hastalar için iyi olmuştur herhalde. Sizde ne kadar güçsüzmüşsünüz dedim. Ben o kadar çalışıyorum dolanıyorum gün boyu. Ben değil siz hasta oluyorsunuz diye bi güzel güldüm. :) Sabah erkenden işe başladım. Ee önceden de dediğim gibi bizim nüfus kalabalık. Herkese yetişebilmek içinde çok çalışmam gerekti ve öyle de oldu. Annem ve kız kardeşlerim sessiz sessiz yattılar hiç sesleri çıkmadı. Ama erkek kardeşim çok nazlı yaaaaaa :( kocaman adam oldu ama hasta olunca zannedersin 5 yaşında :) Neyse akşama kadar hastalar arasında mekik dokudum. Akşam da bi dünya ütü yaptım. Ve bütün işler bittiğinde bende bitmiştim :( Sonra ne oldu bilin bakalım. Benim de karnım ağrımaya başladı. :( Ve bugün bende onlar gibi hastaydım. :( Allahtan onlar iyi olmuştu. O kadar kötü oldum ki. işten izin aldım eve erken geldim. Karın ağrıları eşliğinde yazımı yazıyorum.  :( Umarım hemen geçer yaaaaaaaaaaa :(

10 yorum:

  1. omo omo geçmişler olsuuuun çabucak iyileşrsin inşallaah:((
    ben de gribimsi bi şeyin başlangıcındayım önünü kesmeye çalşıyorum.hasta olmak istemiyoruuuz:(

    YanıtlaSil
  2. aynen canım yaaa. hasta olma sakın. bi şekilde önlemeye çalış. evet. hasta olmak istemiyoruuuuz :(

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsuun :( Hepiniz birden aynı belirtileri veriyorsanız zehirlenme olabilir ya da çeşme suyu içiyorsanız ordan kaynaklı bir enfeksiyon kapmış olabilirsiniz aman dikkat.

    YanıtlaSil
  4. Ya şehir genelinde bi şey galiba. etraftaki herkes aynı :(

    YanıtlaSil
  5. Oyyy tatlışım çok geçmişler olsun..Kendine iyi bak taammımııı :)

    YanıtlaSil
  6. ablam benim çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. daha iyiyim ablam çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. :)
    ne tatlıymış yaptıkların. ee hadi geçmiş olsun ama.
    :)

    YanıtlaSil
  9. geçti geçti artık iyi oldum :)

    YanıtlaSil