12 Eylül 2012 Çarşamba

PEK DEĞERLİ MÜŞTERİ HİZMETLERİ...

Bugün yaklaşık 2 saatimi iki bankanın müşteri hizmetlerine ulaşabilmek için harcadım. Sonuç: yine ulaşamadım. Karşımda muhatap olarak sadece telesekreteri bulabiliyorum :( 
Bugün T... ve Y... bankalarının müşteri hizmetlerine ulaşabilmek uğruna neredeyse kafayı yiyecektim. T.... bankasından bir banka hesap kartım var ona aylık hesap özeti ücreti adı altında her ay 3 küsür lirayı hesabımdan düşüyorlar. Tamam ilk bakışta az bi miktar gibi olabilir ama bunu yıl bazında büşününce bir yılda 30 küsür lira yapıyor. Ulaşamadım pek değerli müşteri temsilcisine. En son yaşadığım şehirdeki bankanın bi şubesine ulaştım oradan bi şeyler dediler fax çektim bakalım sonucunu yarın öğreneceğim. Y.... bankasına gelince öğrenci iken açtırdığım düşük limitli bi kredi kartım vardı. mayıs ayında borcumu ödemek için bankamtiğe soktuğumda kartınız iptal oldu dedi ve kartı geri vermedi. Neyse ben bankaya gittim borcumun tamamını ödedim. Kartı da kapattırayım dedim. Onu müşteri hizmetlerinden yapacaksınız dediler. Aradım ama ulaşmak yine mümkün değil. Geçen gün ekstre geldi baktım 10 liraya yakın borç görünüyor. Bugün en sonunda bankanın bi şubesine ulaştım. Orada dedikleri 30 küsür liralık bir borcumun olduğu. Kartımı bankamatik kartının aldığını bu borcun nasıl olduğunu sordum. Onlarda kartımın kapalı olduğunu bilgileri ancak şubemize gelirseniz verebiliriz dediler. Bakalım yarın bankaya gideceğim. Ama artık illallah dedirttiler. Yarın bu iki bankanın birinde bi sorun çıkarsa işte o zaman nazik yönümü değil sinirli yüzümü görecekler ve şundan eminim bundan hiç de memnun olmayacaklar. Çünkü tersim çok pistir :) İşte bölye eminim bu sorunları yaşayan tek ben değilim. Müşteri hizmetlerini arayıp bekle bekle bıkıp işini halledemeden kapatanlar. Bi müşteri temsilcisine ulaşsalar bile istediği sonucu alamayanlar. Sayımız çok biliyorum ama bunun çözümü nedir işte onu bilmiyorum :( Bilen varsa çözüm yollarını paylaşmalarını bekliyorum :)

13 yorum:

  1. yorum yanıtlarımı okuyon diy mi. dün bloguna girilemiyodu. düzelmiş bugün. üç yazın oldu biliyom. bu arada, bak şimdi, kumanda paneli, sol altta yerleşim'e tıkla, sayfa düzeni geliyor, gadget ekle'ye tıkla, izleyiciler ve diğerleri orda.
    :)
    ama istediğin herşeyi sor ki her zaman hem de. işyerinden giriyon galbağ bilokuna. bi daaa hoşgeldin diyim sanaaaaa.
    ayrıca, keyifli blog yaşamı dilerim. geliciim ki zaten görüşürüz kii.
    :)

    YanıtlaSil
  2. evet tabiki okuyorum hepsini. bu arada dün google ile aramızda bi sorun vardı onu hallettik :) onun için girilemyordu bilokuma :) bu arada yazım 4 oldu :) daha da çoğalacak düzenli bi şekilde...
    bu arada genelde iş yerinden giriyorum. proje yaparken arada bloga da göz atıyorum yoğun iş temposunda kafayı dinlendiriyor

    YanıtlaSil
  3. ben herşeye sinir oluyorum ya =) bu müşteri hizmetlerine sinirin Allahını oluyorumm.. nesi hizmet şimdi bunun? 2 saat ulaşama onu tuşla buna bas.. sonuç yine telesekreter.. delirtiyolar beniide.. ve y.. diye bahsettiğin banka ile bende seninle benzer sorunları yaşadım.. bi hal oldum kapattırana kadar kartı.. Allah kolaylık versin canım..

    YanıtlaSil
  4. ben de şifremi unutma gafletine düşmüştüm bi zamanlar aslında unutmamıştım da şey flan işte şifrem yok benim bi de öğrenci kartım ara babam ara yok onu bağla bunu bağla şifre gir bi de bu iki rakam üstüste almaz dokunmatik olmayan telefonları dışlaar ne kötü bi durum sonra bi şubeye gittim yok onu gidip kampüs şubesinden yapıcan dediler ancak öyle halloldu bi de bi dolu hesabım var benim hiç kullanmadığım başıma borç çıkarmazlar inşallah:))
    vee inşallah işin çabucacık hallolur o insanlar ne pis tersler görüyolar böyle böyle nolur düzeltsler şu müşteri zımbırtısını neyse uzattım iyice yine kendi derdimi anlattım yeaa sorii bu bi alışkanlık:))
    hoşgeldiiin vee sevgiyle kaaal:))

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim şeyma :) bu arada bankadaki hesaplarını kredi kartlarını kesinlikle kapattır. Benim patronumun üniversitede kullandığı bi kredi kartı varmış. düşük limitli. borcunu kapatmış bankamatikten. ama bankamatik olduğu için 20 kuruş kadar i borç kalmış. 6 sene sonra bi haciz bildirimi gelmiş. 20 kuruş ne kadar olmuş biliyor musun 300 tl!! borcuna faiz, faizine faiz derken öyle işte ve mecbur ödemiş borcu:( dikkatli ol derim. bu arada bloga bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. damlasakızlı dondurma;
    ya o y... bankası zaten sinir sozucu. borcunu kapatıyorlar da yeni borçlar yapalım diye kartı kapatmıyorlar :)

    YanıtlaSil
  7. yeaaa bana ne yaa borç yapmasınlar bana bi ara o işle ilgilensem iyi olacak galiba çok teşekkür ederim bu tavsiye için:))

    YanıtlaSil
  8. bence de bir an önce ilgilen derim banka meselesiyle şeymacım

    YanıtlaSil
  9. Hahaaaa :) davetin üzre tekrar geldim Melekçiğim , daveti geç hep gelirim o ayrı..
    yalnız buralarda bir banka muhebbeti varmış çok ilgimi çekti..Yaa nedir bu bankalardan çektiğimiz çile ..:):):) Amann körolmayısacalar..:):):)Hangi Bank merak ettim ayol..Bi mail at bakalım el atayım şu işe bir Bank çalışanı olaraktan..Bakalım elimiz kolumuz yetişirmi :):)
    Canımcığım şu yorum robot şeysini değiştir annem sen vallaha bu iki fenalık geldi :):)
    öptüm seni ..
    Güzel blog yazıların olsun

    YanıtlaSil
  10. Valla ablacım teklifin için teşekkür ederim ama banka sorunlarını hallettim gibi:) Ama bayağı uğraştırdılar yani. Biraz daha uğraşsaydım tırlatmaya az kaldı doktorum nerde diye bağıracaktım yani :) O robot işini de halletmeye çalışacağım ablacım. Ama dediğim gibi blog işlerinde yeni olduğum için onu nereden düzelteceğimi bulmam lazım önce :) bu arada kızınla olan alışveriş problemin ne durumda hallettin mi ablacım?

    YanıtlaSil
  11. canım kızım..Bu günde ayakkabısını aldık prensesin..Yine dolaştık ve yine :):)..Banka ile ilgili durumlarını halletmene sevindim..:)
    sanırım ayarlardan yorum denetleme kısmından halloyor yorum şeysi..öptüm seni canımcım

    YanıtlaSil
  12. yorum denetleme kısmını galiba çözdüm ablacım. :) Kızınla olan işleri halletmene de sevindim :)

    YanıtlaSil