23 Şubat 2015 Pazartesi

REÇELİNE REÇELİNE REÇELİNE BANDIM HEMEN BULURUM SANDIM, ÇOK ARADIM DA ALDIM!!! :)

Eveeeet aynen başlıkta dediğim gibi oldu. Nasıl mı? Hazır mısınız anlatmaya başlıyorum :)

Geçtiğimiz cumartesi günü annemin akraba oturması vardı. Normalde oturduğu grup annemle birlikte 8 kişi. Amaaaaa bu oturma bizde olduğu zaman her daim olduğu gibi gelecek kişi sayısı arttı da arttı. 

Öncelikle oturmadan önceki olanları anlatayım. :) Annem oturmasının olduğu günden yaklaşık olarak bir hafta önce bana bu cuma BİM'e portakal reçeli gelecekmiş. Tuba'ya söyle (Tuba bizim evin yanında bulunan BİM'de çalışan ve bizim hoş sohbetimiz olan kız) reçel hemen biter bana iki şişe portakal reçeli ayırsın dedi. Ben bi kaç gün denk gelmedi ve BİM'e gitmedim. Sonra perşembe günü gittiğimde ise Tuba markette yoktu. 

Neyse cuma sabahı annem erkenden kalktı. Ben işe giderken benimle evden çıktı ve BİM'e gitti. Orada portakal reçeli bitmiş. Tuba bize yakın başka bi şubeyi aramış. Orada iki tane kalmış. Ayırmasını söylemiş annem oraya gitmiş. Ama çocuk telefonla konuşurken başka bir kadın o iki şişeyi almış bile. sonra annem biraz daha uzak olan üçüncü bir Bim'e gitmiş ama oradan da eli boş dönmüş.

Sonraaaaaaa. Eve gelince bir hışımla beni aradı. Sana o kadar dedim. Tuba'ya ayırmasını söyle diye. Önemsemedin diye bi ton kızdı bana. Sonra o gün kardeşim ve benim göz doktorunda randevumuz vardı. Oradan çıkışta Konya'nın biraz sıkıntılı bir yeri olan Doğanlar var. Genellikle evle karakol arasında mekik dokuyan kişilerin yaşadığı bi,r yer. Nasıl bi yer olduğunu siz anladınız. :) Oradaki BİM'de vardır diye düşündüm. Bir adam benim önümden bir ayva birde portakal reçeli aldı. ama hayııır diyordum ki. son bi tane portakal reçeli kaldığını gördüm. Onu hemen kaptım. :) Sonra kasada o adam yine önümdeydi. Köfte, ayva reçeli, portakal reçeli ve ekmek almış. Belki yanlış bişey ama ben içimden dua ediyorum. Allah'ım parası çıkışmasın da portakal reçelini bıraksın diye. (Çünkü annem iki tane istemişti)  Anaaa evet adamın parası çıkışmadı. Ben hala duaya devam ediyorum. :) Adam önce ekmeği bıraktı. Parası yine çıkışmadı. Reçelin birini bıraktı. Bilin bakalım hangisi......
AYVAAAAAA!!! :(

Neyse oradan çıktım. Bi şişe daha bulmam gerekiyor diye dolmuşa bindim. Dolmuşun son durağı olan Meram son durağa kadar gittim ama yol güzergahı üzerinde hiç BİM yok. :( 

Ama artık çıldırmaya az kaldı doktorum nerde modundaydım. :) Annemi aradım ben 1 tane buldum. Dolanmayacağım artık dedim. Bulduğuma bir sevindi bir sevindi anlatamam. :) Sonra yine marketten bi dolu sipariş verdi pasta börekler için. Onları da aldım eve gittim. Hemen mutfağa girdim ve pasta, börek, poaça kek, portakal reçelli kurabiye yaptım. ama öyle az buz bişey değil haaa bütün hepsinden iki ölçü yaptım. Yani çokluğunu anlamanız için söyleyim en son saydığım poaçalar 75 taneydi. !!!

Neyse bütün gün koşturunca ben o akşam yorgunluktan sızıp kalmışım. Ertesi gün büyük gün cumartesi!!! Erkenden evi sil süpür hazırlanacak diğer şeyleri de ayarladım ve artık ben gidiyorum dedim va kçtım evden. Ofiste pek bi işim yoktu ama yeter artık dedim ve kaçtım. Hemen zaten teyzemin komşusu görücüye gelecekmiş bana. Hıhhhhh. Kaçarım tabisi de. :) O görücü işi ise başka bir postun konusu değilse burada sayfalarca yazarım. :) 

Akşama kadar oturdum ofiste. Bikaç işim vardı onları hallettim. Bilin bakalım annemin 8 kişilik oturmasına bize kaç kişi gelmiş. Hazır mısınız söylüyorum. 30!!!

Evet tam tamına 30 kişi. Neyse atlattık bitti gitti. Tabi misafirler gittikten sonraki evi temizlemek ise ayrı bir konu. :(
Bende son durum;
YORGUNUM DOSTLARIM YORGUNUM YORGUN...

14 yorum:

  1. Oy kıyamam sana ben ya :)) Ne çektin sen be :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla evin büyük kız olmak zor iş ya tam bir ağır işçilik söz konusu Hamiyet abla :)

      Sil
  2. Geçen haftada da bizde gün vardı. :) Ama sizin kadar kalabalk değildik çok şükür.
    Her işi sen yapmışsın. Hemde çalıştığın halde.. oyy oyyy...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evin büyüğü olunca yapıyorsun canım yaa anneme kıyamayınca rahatından feragat ediyorsun :)

      Sil
  3. oyyy kıyamamm ben sana yaaa
    ahh işte bunlar heeppp geniş aile olmanın ceremeleri vallla bakkkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa bayaaaaaağı bir geniş aile olunca böyle oluyor sanırım :)

      Sil
    2. vallaa yok biz de öyle bir tepsi kek börek yapıyorsan 3-5 tepsi yapacaksın hahaha :D

      Sil
  4. vay beeee aksiyon filmi gibi :) görücü annat bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla aksiyon filmi gibiydi geçen hafta bu zamanlar o aksiyon filminin içindeydim :) amaaaan görücü teyze muhabbetleri :)

      Sil
  5. yav o kadar şey yazdım, üye girişi yapmayı unutmusum diye gitti iyi mi :\
    neyse son tepkimi söyleyeyim. Otuz mu kişiii (şaşkın bakan smiley) :d
    bu arada instagram da kimsin bi dürtte bilek dimii (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet otuz kişi tolgaaaaaa :( düşün bi halimi artık :)
      aaa dürtsem mi ki bilmem kiiii :) aslında burda yazdığım bi postun başlığını ve fotosunu instagramda paylaşmıştım. tolga bunu kesin fark eder demiştim ama farketmedin kiiiii :) :)

      Sil
    2. hahhaa
      beni bu kadar zor şeylerle sınama
      dürt en iyisi beni, dürt :d

      Sil
  6. ay ne olmuş burda? :) portakal, görücü, reçel, 75... ay bi dakka dumur oldum gözüm döndü şunu anlat bakim sen bi bana..bişey dicem ne görücüsü ayol?:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla işte tam da anlattığım gibi ablacım :)
      görücüye gelince gelen teyze eli boş döndü ben kaçtım onlar gelmeden hahaaa :) hiç işim yok da bir teyzenin oğlu için beni beğenmesi için süslencem öyle mi yok annem ben almıyım :)

      Sil