5 Nisan 2014 Cumartesi

HASRETİN MELODİSİ...




Bulut,  toprakla buluştu.
Onlar ancak yağmur yağınca buluşabiliyorlardı.
Bulut içinden bir parçayı en sevdiğine, toprağa gönderiyor, toprakta hasretle beklediği en sevdiğinin hediyesini memnuniyetle kabul ediyor.
En sevdiğinin hediyesi toprağa can oluyor...
Yağmurun yağmasıyla iki sevgilinin hasret türküsü başlıyor...
Yağmur sesi duyduğumda iki sevgilinin, birbirini çok seven ama asla kavuşamayacak iki sevgilinin hasret türküsünün melodisi gelir kulağıma...
Hasretin melodisi...

9 yorum:

  1. hey heey, uzundur yoktuun burdaa. azarlim mi senii ehehe :)

    yağmur ya. onca şey yazıldı çizildi ama bitmedi. yağmur işte. yağmur hakkında kamyonlara sığacak kadar yazabilirim sanırım, şayet üşengeç biri olmasaydım bunu yapardım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşler güçler yaa ondan yazamıyorum:)
      Yağmur candır can suyudur
      Yağmurum öncesini yağmurun yağma anını yaümur sonrasını herşeyini seviyorum ;)

      Sil
    2. tımams peki. bak ama çok açma arayı, olur mu ?

      evet yaa, işte bir başka yağmur aşığı :) evet yaaa. özledim ama uzundur yağmıyor :/

      Sil
    3. Yağmur candır ;)
      Çoğu kişinin hava kapalıyken içi daralır ya ben bayılırım o havalara yağmur yağsın yeter ki :)
      Ah bu benim işler nasıl ve ne zaman rahatlar hiç bilmiyorum kii ;)

      Sil
    4. hıhıııığ :/
      yazmaya çalış işte :)

      Sil
  2. Cana can katan hediye.. candan bir hediye..
    :-)
    Güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cana na katan hediye candan bir hediye
      Bence bu daha güzel :)

      Sil
  3. çok duygulu yazmışsın yaaa :)

    YanıtlaSil